9.08.2007

Beknopte dienstnota's

  • Onze nationale inktpissers, ik kan er niet van over. Om hun dagelijks verschijnend stuk papierverspilling gevuld te krijgen, wringen ze zich tegenwoordig ofwel in de raarste bochten, ofwel pikken ze gewoon wat elders al eerder - en beter - is gezegd geweest: sossenvod De Morgen en crypto-tjsevenblad De Standaard publiceren wollig proza over de Rompuy, diens discrete onderhandelingsstijl en zijn vorderingen in het formatieberaad - dit terwijl ge hetzelfde maar dan een stuk kernachtiger dagen geleden al op dit eigenste weblog hebt kunnen lezen.
  • Wilfried beaamt in zijn manier van spreken wat ik eergisteren hier ook al heb trachten aanbrengen: Yves is een toffe gast, maar niet bepaald het Genie van de Lage Landen.
  • Net zoals iedereen ben ik zwaar het hart in van het heengaan van Luciano. Ik ben nooit geheel vertrouwd geweest met zijn muzikaal œuvre, maar ik heb menige gezonde varkenskotelet met hem gedeeld tijdens allerhande officiële staatsbanketten. Een joviale typ met een ijzersterke fysiek - zo dacht ik toch - hij deed mij wat aan mezelf denken.

Geen opmerkingen: